…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

…המנה היא בחלום עבדת או משרתת, אז מי שרואה שהוא משתמש בקערת נחושת, אז הוא קונה עוזרת מהטורק, אם זה מכסף, אז העבדה היא רומאית יפה, ואם זה מזכוכית, ואז המשרתת היא אישה לבנה, ואם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת שהוא לא יכול לשאת את המזונות שמוציאה באופן לא רצוני, ואם זה עשוי מזכוכית, אז היא חופשית להתחתן אותה ותשמח מזה . השולחן הוא תהילה, עידון, פרנסה וכסף . ראה גם אבל ….

…אם הוא רואה שהוא בולע ציפורני ברזל : או שן, קוץ או אבן, או שהוא מייבש את זה עם החספוס והמותר בגרונו למעט אוכל ושתייה, אז הוא יסבול מכעס עד כמה שזה קשה ומחוספס בגרונו, והוא סבלני איתו עד כמה שהוא יכול לשאת זאת . ואם מה שבלע ממהות המזון או המשקה היה מחוספס בגרונו, הרי שפירושו הוא שחייו, פרנסתו והכנסתו מקשים עליו, עד כדי כך . כמו כן, אם הדרישה היא כמו מרירות, מליחות וחומציות, או חום וקור, כך שהוא נמנע מלהתיר את גרונו, אז זה מחסור בחייו ובפרנסתו, ואם הוא רואה שאין לו חלב מתוק, או משהו מתוק, אז אלה חיים טובים, חיים, מורידים ומניחים, אלא שזה יהיה משהו שנוי בהרמנויטיקה, כגון תאנים, דוב שחור ואבטיח צהוב, ודגנים שנואים בהרמנויטיקה, פולסים, זמזום וסחנה , כך שהפרשנות לכך היא דאגה ואין בזה טוב ….

…אם הוא רואה שהוא זוחל על בטנו, אז עוברת עליו מחלה שמונעת ממנו לעבוד ומובילה אותו להוציא את כספו ואז הוא נעשה עני . אם הוא רואה שהוא לא מסוגל לזחול כשהעור על בטנו עבר מזחילה, והוא מבקש מאנשים לשאת אותו, אז הוא חסר והוא מבקש מאנשים . ומי שראה שזכרו כואב : הוא פגע בעם, והם הזכירו לו את הרע והתפללו נגדו ….

…שמיים אם אתה רואה שמים בהירים בחלום, זה מנבא שתסע עם אנשים בולטים ותזכה בחסדם ומעמדך יעלה . אם השמיים מעוננים זה מבשר על אירועים לא נעימים ונקלע לצרות עם נשים . אם חלמת שאתה טס בשמיים עם פרצופים מוזרים ומכשפות ובעלי חיים, תהית לאורך כל החלום אם אתה באמת נמצא בחלום, זה מצביע על כך שכל הבעיות והכאבים החדים שמגיעים אפילו עד קהות החושים יכולים להיות מופחת על ידי מילה אחת, שהיא קנאה, ואז תסבול מקנאה במערכת היחסים שלך עם האדם שאתה אוהב וזה יוביל לזעזוע בכנות שלך . אם אתה רואה את השמים בחלום הופכים לאדומים, אז העתיד יביא איתו אירועים רבים, תהפוכות והתפרעויות . אם אתה רואה שמיים זרועי כוכבים, פירוש הדבר צרות ומאמצים רבים מעל לרמה האנושית לפני שתגיע לשיא השאיפה שלך . היזהר מאויבים בעסק שלך . אם אתה רואה שמים מוארים עמוסים בהמונים שמימיים, משמעות הדבר היא חיפוש רוחני נהדר, אך בסופו של דבר תיסוג לעבר הטבע לתמיכה וניחומים . סביר להניח שתתאכזבו גם ממזל . אם אתה רואה אנשים שאתה מכיר בשמיים, זה מנבא שהם עומדים לבצע מעשה פזיז בדרכך, ואחרים יהיו הסובלים התמימים . חלום זה מלווה בדרך כלל באסונות גדולים . אם עלית לגן עדן בחלום, לא תצליח ליהנות מהעמדה שהתאמצת להשיג, והכיף יסתיים בעצב . אם גברים צעירים חולמים לעלות לגן עדן באמצעות סולם, הם יעלו מהדרגות הנמוכות לאותן דרגות בולטות, אך הם לא יצליחו להשיג נחת או הנאה . אם אתה חולם שאתה בגן עדן ופוגש את ישו וחברים, תתמודד עם הפסדים רבים, אך אתה תאלף את עצמך לשאת אותם באמצעות הבנתך הנכונה את טבע האדם . אם אתה חולם על העיר השמימית, פירוש הדבר של טבע מרוצה ואדוק ושהמצוקה תגרום לך מעט נזק ….

…סוכר מעיד על דאגה ועצב בחלום . וסוכר עשיר לנצח ברעים . אם שכרות היא מיין, אז בכל מקרה זה כוח, ואם הוא משתכר וקורע את בגדיו, אז אדם גס רוח, והוא לא יכול לשאת את הברכות, והוא לא שולט בעצמו . ומי שרואה מישהו שותה אלכוהול ומשתכר ממנו, אז הוא יכה בכסף אסור, והוא יכה את הכוח מאותו המלך . סוכר הוא כוח ועושר אם זה ממשקה, וסוכר ללא שתייה הוא פחד גדול . ושיכרות היא סימן רע לגברים ונשים משום שהיא מעידה על בורות של רבים . סוכר הוא מדריך טוב למי שפוחד . והשיכרות ללא סוכר מצביעה על הטענה עם מה שאין בה, ובמה שהוא לא מסוגל לעשות, ואולי הוא הורד באשמות נגדו, אז הוא חוזר ממנו שיכור בזמן שהוא לא שיכור . ואם הוא היה מאנשי הצדק, השתכרו עליו שיכרות מאהבת האל הכל יכול ….

…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית ​​שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, ​​זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא משתמש באגן נחושת, אז הוא קונה שפחה טורקית כי הנחושת באה מהטורק, ואם האגן הוא מכסף, אז העבדה שקונים אותה הרומאים, ואם זה של זהב, אז זה מתמקד באישה יפה שמזמינה את מה שהוא לא יכול ועולה את מה שהוא לא יכול לשאת, גם אם זה עשוי מזכוכית, משרתת ענייה ואם זה עם מי הכדור בדולח שהוא מתחתן איתו ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…אם חלמת לעלות לעליית גג, המשמעות היא הרצון שלך להמשיך בתיאוריות, ולהשאיר את עובדות החיים הקרות לאחרים המסוגלים ממך לשאת . עבור העניים החלום הזה מבשר על תנאים קלים יותר . עבור אישה, חלום זה אומר שהיא חייבת לרסן את הבל שלה ואנוכיות . אם אתה חולם שאתה בעליית גג, זה מצביע על כך שאתה תולה תקוות שייכשלו בגלל המטריאליזם שלהם . אם בחורה חולמת שהיא ישנה בעליית גג, זה מנבא שהיא לא תצליח למצוא סיפוק במקצועה הנוכחי . ~ עליית גג : המיקום ממוקם ישירות מתחת לגג הבית .~…

…ומי שרואה שהתגלח משיער גבו : ימלא את אמונו וימלא את חובו . אם הוא רואה שגבו התעבה, הוא מסוגל לשאת יותר את מה שאלוהים חיקה ….

…ומי שחושב שתחתו אינו מסוגל לשאת אותו בעת טיפוס על מכשול או מותרת לעבודה או כל דבר אחר, הוא יפרש את חולשת יכולתו במה שהוא מבקש מחיי עולמו ….

…סל אם חלמתם לראות או לשאת סל, זה מסמל שתפגשו בהצלחה מלאה אם ​​הסל מלא . אך אם הסל ריק, הדבר מעיד על חוסר שביעות רצון ועצב ….

…סוראט סבא מכפריה או אמרה בפניו כסגפנות בעולם הזה, ואולי ברכה נעלמה ממנו ואז הוא ישוב אליה . ונאמר : הוא אמיץ ואוהב לשאת נשק ….

…אדם נמצא בחלום חבר של חבר, שותף או עובד שכיר . אם ההמתנה בשרנית, זה מעיד על גבריות ועוצמה, ומצביע על האסירים על משך השהות בכלא, כדי שיוכלו לשאת במשקל ההגבלות . אל-אטיק מציין את הנטל שאדם סובל . אם הוא ראה עליו נטל כבד, זו הייתה עדות לנשיאת הנטל ….

…זה בחלום גובה מהסולטאן . אם הכיסא הוא מברזל, הרי שהוא כוח ומסמר . אם זה מעץ, אז זה בלעדיו בצביעות . ומי שרואה שהוא יושב על כיסא, אז הוא עו~ד או נאמן ויוגבה, ואם הוא נעדר, הוא ישוב למשפחתו . והכיסא מציין בפני הבוסים בעמדות של עליות וגובה, בני זוג, ילדים ובתי מגורים גדולים . ומי שראה שהוא הכה כיסא והתיישב עליו, הוא מתחתן . ונאמר : אם הייתה לו אישה בהריון, היא הייתה מביאה ילד . ונאמר : הוא ימות קדוש מעונה . ומי שרואה כי מושבו שבור, זה מעיד על מותו או על מות אשתו, או על נפילת גופו . הכיסא הוא תענוג וסידור דחוף ליושב עליו, או אינדיקציה לניצחון בהמשך , ואין בו טוב לחולים . ראיית מושבו של אלוהים אדירים הנמצאת מעל השמיים היא עדות למי שנמנה עם חוקרי הרמות הגבוהות והעמדות הגבוהות, ואולי לאישה ההרה יש ישועה מחומרתה, לפרישה יש נישואים, לנשואים יש בן , וזה מצביע על נסיעה, ועל המטופל לשאת אותו על מיטת המאניה או חיה שהוא רוכב עליה או בית בו הוא גר או סוננה ווסטנה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי לידתו של האיש היא ילד. הוא נכנס לעניין כבד שאינו עניינו, ואז הוא בורח וכובש את אויבו. אולי חזונותיו הצביעו על בריחה של אישה ענייה ועל חזונה של אשת הסולטאן שהיא נולדה מבלי לשאת את פציעת בעלה כאוצר ….

…השרשרת שרשרת פנינים בחלום לנשים, היופי והקישוט שלהן . השרשרת עשויה פנינים ואלמוגים היא אדוקה ויראה, תוך שמירה על הקוראן כטהור ויפה, ומהות השרשרת היא תמצית עבודתו . אישה אוחזת בבעלה או בבנה . ואדם חלה אם הוא רלוונטי, הוא התחתן, ואם היה לו ילד שנושא אדם שהיה לו מילים . הפנינה בפירוש היא דבר אלוהים אדירים . ומי שחושב שיש לו הרבה שרשראות ועשרות שנים, והוא חלש מכדי לשאת אותם, אז הוא חלש מהעבודה עם הידע שלו ….

…אלי-Sawaqi : אל- Saqia מציין את הקורס, מיקום ואת סיבת הפרנסה, כגון ל- Hangout, תעשייה, נסיעות, וכן הלאה . אולי זה הצביע על הפצעים להאריך אותם במים, שכן זהו מסלול שקדמו לו הפרדסים, וזה עשוי להצביע על השקיה והשקיה, לשאת מים ולהביא אותם אליהם . אולי זה הצביע על העלייה לרגל לכביש הנסיעה, למטיילים שהולכים עליו כמו מים . אולי זה הצביע על היצירה, כי זה גלגל המים של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם ​​זה למען הציבור, או על חיי הראש שלו אם הם פרטיים . מי שרואה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים ואנשים משבחים את ה 'עליה או שותים ממימיו וממלאים את כליהם מתוכם, הביטו במה שיש בהם, ואם הם נמצאים מגיפה, הוא יפונה ממנה ואלוהים אדירים יכול לספק להם חיים, ואם הם נמצאים בקשיים, אלוהים ייתן להם שגשוג. או עם גשם מתמיד או חברות עם אוכל, ואם הם לא נמצאים בכל זה, הם מואשמים שיש להם הרבה מאוד כסף לקנות סחורה ומה הם קיפאו מהחפצים, ואם המים שלהם חשוכים או מלוחים או מחוץ לגלגל המים שמזיק לאנשים, אז זה רע לאנשים ולרע בהם, או מחלה כללית כמו הצטננות בחורף וקדחת בקיץ, או חדשות שנואות למטיילים, או שלל אסור וכסף זדוני הכלול את כמות והעלאת הראייה . באשר למי שרואה אותה כעבדת בביתו או בחנותו, הראיות שלה נובעות ממנו במונחים שלו, בהתאם למידת טוהרם, טובת המים וזרימתם המתונה . ומי שראה בה עוזרת בית לפרדס או דונם שלו, היא התבוננה במצבו, ואם הוא היה רווק הוא התחתן או קנה עוזרת בית, הוא היה מתחתן איתה. המים שלהם הם דם, מכיוון שמשפחתו מתחתנת עם מישהו אחר, בין אם בחוסר הטעות שלו ובין לאחר הפרדתו על פי מצבו ומה הוא בעליית שנתו . חלקם אמרו : גלגל המים שאדם בודד חוסם ואינו טובע בו הם חיים טובים עבור מי שבבעלותו, במיוחד אם המים חסרים מהמהלך המוגבל שלהם בקרקע, ואם הם גולשים ממסלולם. מימין ומשמאל, אז הם, צער ובוכה על אנשי המקום ההוא, וכמו כן אם גלגל המים מתבצע במהלך המגורים והבתים, זה חיים טובים לאנשים . מסופר שאדם ראה גלגל מים מלא אשפה ומטאטא, והוא לקח את חפירה וניקה את גלגל המים ההוא ושטף אותו עם הרבה מים, כך שקנקן המים בו יהיה מהיר וברור, אז הוא הציע לו שממחר זה יהיה צפוף וקל ביותר באופיו . האגן : איש של סולטן מכובד, נפאא. אם יראה אגן מלא, הוא יזכה בכבוד ובכבוד מאדם נדיב . אם הוא עושה שטיפה ממנו, הוא יציל את מי שכן ….

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם זה נכון לראות את הילד ואת הגידול, הכופר והאישה המחזור? באשר לחזון הילד, אם ילד זה הוא מי שמספר את חזונו וזוכר אותו, הרי שהחזון שלו תקף ובא לידי ביטוי, ואם הוא לא מבהיר ולא יודע להגיד את החזון שלו, אז זה לא נחשב ולכן ההתייחסות לכך היא למיומנותו של ילד זה לנסח את חזונו, ויוסף עליו השלום היה בן שבע כשראה את חזונו. נכון, והנה דבר חשוב שהוא שלעתים קרובות הילד לא יודע לשקר, וזה מחזק את מידת הראייה שלו, ושמיעה מהילד מותרת . אל-בוכארי התייחס בסהיח שלו לפרק מתי נכון לשמוע את הצעירים . אבן חג'אר הזכיר בו כי הוא אמר : מטרת פרק זה היא להסיק כי גיל ההתבגרות אינו תנאי לראיה כי מחמוד בן אלרבי, אחד המלווים הצעירים ביותר, אמר : ( חשבתי מהנביא, רשאי תפילת אלוהים ושלום עליו שיהיה לי ספל בפנים כשהייתי בן חמש מדלי ) נאמר על ידי האימאם אל-בוכארי בפרק ספר הידע: מתי נכון לשמוע ילד צעיר כמו באל -פטה (1/172), כשהוא העביר לנו את סוננה של כוונתו ובתוך ההרכב שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, מכוון בפניו. אם מותר לילד לשאת ידע כמו בחדית 'זו, מותר לו לסבול את קריינות החזון בתנאי שהוא מבין את השיח ומסוגל לספר את חזונותיו, והיו הרבה ילדים שהיו ראה חזונות ובא לידי ביטוי בישן ובחדש . גם חזיונות הווסת והנשים המחזוריות תקפים, ולא מונעים מהם מחזור או טומאה, משום שחזונותיו של הכופר נכונים, כפי שמעיד חזון המלך ויוסף חצה אותו והוא היה כופר, והטומאה. של מחזור וטומאה פחות מטומאת הכופרים ….

…השבלול הוא בחלום המעיד על מה שנאמר לו במונחים של הכרת תודה או השמצה, או הרצון או ההתחשבות, או התהילה או ההשפלה, ואולי העורף מעיד על עקבות העקבות, ואם יש עדויות לטובה הגרוטאות, כמו עיבוי, לובן או ריח נעים, אז זו עדות לתודה שלו לגביו, זה כאילו שהוא לא מחפש את האויבים בגבו, ואם הוא עוקב אחר גודל גורלו או לשלם את חובו, ואם הוא רואה פצעים בצד האחורי שלו, הדבר מעיד על השפלה וכישלונו . ומי שרואה שגבו התעבה, הוא מסוגל לשאת את מה שאלוהים הכל יכול קבע עבורו ….

…ומי שראה שהוא נושא חמור, אלוהים חיזק אותו לשאת אותו ….

…ספה : רץ או משרת . אם מישהו יראה שהוא משתמש בקערת נחושת, הוא יקנה עוזרת טורקית מכיוון שהנחושת נושאת על ידי הטורקי . אם הקערה מכסף, עבדת היא רומאית . אם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת את מה שהוא לא יכול ועולה את מה שהוא לא יכול לשאת . נאמר כי המנה הייתה אישה שהמליצה לבעלה לציין את הסיבה לטהרתו ולהצלתו ….

…צלילה מי שרואה בחלום שהוא צלל במי ים והכה אותו בבוץ מקרקעיתו, והוא יכה על ידי המלך . ומי שרואה שהוא שוקע בנהר ואינו מסוגל לצאת ממנו, אז הוא לא יכול לשאת את הנזק שנגרם לו, והוא לא יהיה סבלני אליו ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…ומי שרואה שיש בידו חרב כבדה שאינה יכולה לשאת, אז זה דיבור שאין לו כוח איתו, ואם יש בו כניסה, אז הוא לא מסוגל למה שהוא מתכוון לדבר מה שהוא רוצה ….

…ומי שרואה שהוא נושא צבוע, הוא רשאי לשאת עץ, ואם הוא רואה שהוא נושא עץ, הוא נושא צבוע ….