…הוא מציין בחלום את הגורמים לגובה ולגובה, ואת הרצון בעולם הזה ובעולם הבא, ואולי מציין את שלבי הנסיעה, את בתי המטיילים שהם לוקחים למעמד של מעמד ושלב במה, ו אולי ימי החיים המובילים לסוף, וזה עשוי להצביע על משרת הבית והמשרת . מי שעולה גרם מדרגות לא ידוע, יגיע לקצהו, והוא חולה, הוא ימות . באשר לירידה במדרגות, אם הוא היה מטייל, הוא בא ממסע, ואם הוא היה נשיא, הוא ירד מנשיאותו והודח מעבודתו, ואם הוא היה רוכב שהלך על רגליו , ואם הייתה לו אישה חולה שנספתה, אז הוא ירד עליה אם הוא היה המטופל ואם הוא הולך למקום ידוע או למשפחתו וביתו התאושש מאסו, ואם ירידתו הייתה מקום לא ידוע שהוא לא הכיר, או לאנשים מתים שהכיר, אז כאמור לעיל, ואם נפילתו לתוך חור או באר קבורה לאריה שזלל אותו או לציפור שחטפה אותו, אז המדרגות הם ימי חייו . והמגירה אם הייתה חלב הייתה טובה, ואם היא מהתמורה, היא לא אהבה . חלקם אמרו : כיוון הוא מעשים טובים, הראשון שבהם הוא תפילה, השני צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקוראן. . וכל החרוזים הם במעשים טובים אם הם מחימר או מחלב, ואין בהם טוב אם הם לבנים . והשרשור בבוץ הוא לקדוש גובה וגאווה עם חוב, ולסחר רווח עם חוב, ואם זה מאבנים, הרי זה רוממות עם אכזריות לב, ואם זה של עץ, אז זו גובה עם צביעות וצביעות, ואם זה מזהב, אז בעליו משיג את מצבו, את הפוריות ואת הטוב שלו, ואם הוא כסף, הוא יקבל צמוד אלי את המספר של כל יזם, ואם הוא קטן, הוא ישיג את טובין העולם הזה . ומי שעולה למארקה ירוויח מהבנה וחוש שיגדלו את שניהם . ונאמר : התואר הוא אדם סגפן הסוגד, ומי שמתקרב אליו יזכה למעמד גבוה ולסגפנות . וכל תואר עבור המושל הוא המדינה . והמדרגות הבנויות מעידות על דברים מקלים . ואם מדרגות העץ היו הופכות למבנה, הדבר מעיד על יציבות בעניינים, והייתם מסתירים את מה שקיווה . ועלייה במדרגות היא גובה שמגיעים אליו בהדרגה . וציונים הם בתים בגן עדן . ומי שעולה במדרגות אחרי זה, הוא יחיה שנים על מספרם . וחמש הרמות הן חמש התפילות היומיות, כך שכל מה שקרה בהן הוא בתפילות ….
חולם על לעלות במדרגות מדרגות
(47 פירושים ומשמעויות של חלומות על לעלות במדרגות מדרגות)…מדרגות סולם אם אתה עולה בסולם בחלום, זה אומר מזל טוב והרבה אושר . אם תיפול מהמדרגות, תהיה מושא לקנאה ושנאה לאחרים . אם אתה יורד במדרגות, המזל ילווה אותך בחששותיך ובעסק שלך, והזמן אינו מתאים ליחסים הרומנטיים שלך . אם אתה רואה תארים משעממים נקיים ורחבים, זה מצביע על כך שתשיג עושר ומעמד גבוה יותר . אם אתה רואה אחרים יורדים במדרגות, זה מנבא תנאים גרועים וחוסר הנאה . אם אתה יושב במדרגות, המשמעות היא שעלייה הדרגתית תלך אחריך ויהיה לך בר מזל ותחיה ימים מאושרים וחסרי דאגות ….
…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….
…ומי שרואה שהוא טיפס בגרם מדרגות, אז הוא נוקף בסמכותו, בכוחו ובתום הלב שלו, ואם הוא חולה ומגיע לסוף המדרגות, אז חייו פג ….
…ומי שרואה שהוא ירד מסולם או מדרגות מבחינת המשפט, אז אם הוא בעל סמכות, הוא יירד מעמדתו, ואם היה לו סוס שירד ממנה והלך ברגל, ו אם הייתה לו אישה חולה היא נספתה ….
אל-בדראג ' : אישה ערבית יפהפייה, ולכן מי שתשחט אותה תושמד . ובשר הגירית הוא כסף האישה, ונאמר כי הגירית היא גבר בוגדני ללא הגשמה ….
ומי שראה שהוא ירד מסולם ישן, תואר, סחרו היה עומד ….
…ומי שרואה את ברכת גרם המדרגות, זה מתפרש בשני אופנים: או שמספר המדרגות מאוחר בחייו או ילדי מספרם, והם עשויים להיות קרבתו ….
הסטיל הוא בחלום ראש הבית ומעריך אותו . ומי שרואה שמשקוף דלתו מוסר, אז הבודד של אותו בית יבודד, ואם המצרך נעלם מעיניו, הראש ימות ….
…והמיטר : סימן לאדם המומס ולאיש האוהב . המאוורר : מעיד על שניהם נח אותו בצער ובמצוקה . והמדרגות : חדשות טובות שיגיעו כעבור ימים, במיוחד אם הוא מכיל פנינים ותמציות . כמו גם הבגדים ….
ומי שחושב שהוא רוצה לטפס על הר, אז הוא נצמד לאיש קשה לב שרחוק מלהיות שוא או רוצה משהו, כי ההר באותה תקופה הנה מטרה בעצמו שהוא מגיע אליה, והיקף שלו לטפס על ההר וכמה שהוא קל או קשה לו כשהוא עולה, כלומר ….
ומי שרואה שהוא טיפס על סולם ישן, יתוגמל במשהו טוב יותר מסחר, ואם הוא מתמודד עם מישהו, אז הוא חקלאי ומנצח עם יריבו ….
…ומי שרואה שהוא עלה למקום גבוה של גבעות, גגות, ארמונות וכן הלאה, אז הוא סובל מכוח וגובה, ונאמר שמי שראה שהוא נמצא בעמדה גבוהה והעם כולם תחתיו ואם הוא היה חולה אז הוא היה ארונו, ואם הוא היה רוואי והוא קיווה לנישואין אז הוא יתחתן עם אישה מכובדת ומי שרואה שהוא נופל ממשהו מזה. כי הוא חוזר מהמדינה ומי שרואה שהוא התכוון לתואר לפגוע בשליט שלנו או להגיע לעניין שהוא מחפש, ואם הוא חולה וראה שהוא הגיע לסוף המדרגות אז תום חייו ואם הוא רואה שהוא עלה הרבה מדרגות אז הוא עוקב אחר ענייני הגברים ודרגתו עולה איתם ואולי ירידת המדרגות מעידה על דיקטציה ושכנוע ומאז הוא ראה שהוא יורד במדרגות, ואם הוא היה עובד, הוא יצא מעבודתו או נסיעה בסמוך לנסיעותיו, ואם הייתה לו אישה חולה שנספה, ומי שראה שהוא טיפס במעלה מוסלמי זקן, הוא נפגע ממשהו טוב ממסחר ודברים אחרים, ואם הוא ראה שהוא נפל מסולם חדש, הוא היה תקוע בדתו ומי ראה שהוא הציב לו סולם אז הוא ירד ממנו למקום הידוע שלו, כי הוא בטוח ממה שהוא נמצא מפגע ופחד מפני הרס…
…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….
…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….
…מי שרואה שהוא בשמים בלי לעלות או לעלות אליו כי הוא הגיע לחוזק ולגובה, ואם הוא עולה אליו בלי סיבה, הוא חושש על ידי שליט, ומי שרואה שהוא יורד ממנו, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא בנה בו בית, הוא יקבל מעונה, וכל מי שרואה שדלתותיו פתוחות או שהוא קרוב לאדמה, זה מציין את התשובה לתחנון ושפע הגשם, ואם הוא רואה שדלתותיו סגורות מעיד על היעדר גשם, ומי שרואה שהוא נפל מהשמים, אז זה לא מוצא חן בעיני הדת. אם הרואה הוא בעל סמכות, סמכותו תוסר ממנו, ומי שרואה נשר או עונש עף לשמיים ולא נופל הוא מכה טוב ומרים אותו, ומי שרואה בשמיים אור ראשון בשמש. אם הוא נכבה, הוא יתאפיל, ומי שרואה שהשמיים התפצלו, אז זה הבדל בין אנשים ושקר לאלוהים הכל יכול. ומי שרואה שהוא התפצל, אז יצא ממנו זקן, שהגיע לארץ ההיא פורה או צעיר. הגשם ומי שראה שהוא ירוק הצביע על פוריות באותה שנה או צהוב הצביע על מחלה בו או שהוא מברזל, ולכן ירד מעט מאוד גשם באותה שנה, ומי שראה שהוא נופל עליו ציין שגג שלו בית נופל עליו…
…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….
…שלום אם חלמתם שהוקם סולם בשבילכם לטפס עליו לגובה, הכישורים הנועזים והחיוניים שלכם יעלו אתכם למקום בולט בעניינים עסקיים . אם עולים במעלה הסולם, המשמעות היא הצלחה ואושר ללא גבול . אם הוא נפל מסולם, הדבר מעיד על ייאוש ואיבוד הוצאות עבור הסוחרים ועל יבולים יבשים עבור החקלאי . סולם שבור מנבא כישלון בכל רגע ורגע . אם ירדתם מסולם זה מעיד על תסכול בעבודה ועל רצונות מאוכזבים . אם תימלט מהשבי או מכלא בודד בדרך סולם, אתה תצליח למרות שדרכים מסוכנות עשויות לחפוף קדימה . אבל אם אתה מסחרר בזמן שאתה יורד במדרגות, זה מצביע על כך שלא תלבש קישוטים חדשים בצורה משמעותית . וייתכן שתהיה יהיר ועריץ בתפקיד שקיבלת לאחרונה ….
…נטייה היא בחלום ילד, ילד או שליח . אולי הקילומטר מציין מסע של אלף מדרגות במדרגת גמל, שנמצא שנים עשר אלף רגל ברגלו של אדם . ונאמר : הנטייה היא אדם שעושה את ענייני העם בחישוב ….
…ונאמר שאיש בא אל הנביא, עליו תפילת ה 'ושלום, והוא אמר אתמול ראיתי אחו ירוק שיש בו שולחן ערוך ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך קם התואר השביעי וקרא לזה וקרא לאנשים לשולחן. הוא אמר, עליו השלום : באשר לשולחן, האיסלאם והאחו הירוק הוא גן עדן, או הדוכן עולה עד קצה הזמן. את הערעור אני מזמין אנשים לאיסלאם ולגן עדן, ונאמר שהשולחן מוקדש לנשים ….
…באשר לאל-מעידה : נאמר שחלקם ראו כאילו טלפון נשמע ששומע את קולו ולא רואה את האדם שלו אומר את הפסוק הזה : ~ אלוהים אדוננו, הוריד עלינו שולחן משמים . ” הוא סיפר על חזונו במעבר, והוא אמר : אתה נמצא בקושי ומתפלל לאלוהים הכל יכול להקלה וקלות, והוא יענה לך . זה היה כמו שאמר . המביעים נבדלו בפירוש הטבלה. כמה מהם אמרו שהשולחן היה אדם מכובד ונדיב, ולשבת עליו זו החברה שלו, ואכילה ממנו תרוויח מזה . אם יש איתו גברים ליד השולחן ההוא, אז הוא מתסכל את העם בהנאה, ובינו לבינו קיימת מחלוקת בעניין פרנסה עבורו, והפלפלים הטהורים והאוכל הטוב שעל השולחן הם עדות להוכחתם. חיבה רבה, וחלקם אמרו שהשולחן הוא דת . נאמר שאדם בא אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים, אתמול ראיתי מדשאה ירוקה עם שולחן ערוך, ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך שליח אלוהים, קמת לשביעית, קוראת לזה וקוראת אנשים לשולחן . הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : באשר לשולחן, האיסלאם והמדשאה הירוקה הם גן עדן, והדוכן הוא שבע מעלות, כך נותר העולם שבעת אלפים שנה, שעברו שש אלפים שנה, ו הפכתי לשבע . ואת הערעור, אני מזמין את הבריאה לגן עדן ולאיסלאם . וכמה מהם אמרו : אלמיידה היא עצה עליה שזקוקה לעוזרים מבניין עירוני או מבניין כפר . וכמה מהם אמרו שהשולחן הוא אישה של גבר . והוא אמר שכמה מהם ראו כאילו הם אוכלים ליד שולחן . בכל פעם שהושיט אליו את ידו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן, והוא אכל איתו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם חזונך אמיתי, אז ילד סקלבאח ישתף אותך עם אשתך . הוא חיפש את העניין ומצא אותו כדבריו . ואם הוא רואה כיכרות פרושות על השולחן, אז נראה לו אויב . ואם יראה שהוא אוכל מזה, תיווצר מחלוקת בינו לבין אויבו, על פי אמירתם של כמה מביעים . ונאמר שהוא אכל ליד השולחן הוא אכל הרבה יותר מההרגל שלו לאהוב את זה, זה מעיד על אורך חייו כמו שאכל . ואם היה רואה שהשולחן הועלה, היה נגמר לו החיים . ונאמר שאם הוא רואה צבע אחד או שניים של אוכל על השולחן, הרי שהוא הוראה שהוא יוכל להגיע אליו . ולילדיו, על סמך מה שהקב~ה אמר: ~ תוריד אלינו שולחן משמים .~ ונאמר שהשולחן הוא שלל בסכנה, ושלל זה הלך לעולמו . נאמר שזה האוכל והמחיה של מי שהיה ואכל ממנו . אם זה רק עליה, אז זה לא מתווכח . ואם היה לה מישהו אחר, זה היה האחים המעורבים . וההתנפנפות התכופה של חיבתם, והיעדר חוסר חיבתם . כיכר אהבה היא סונה, ואם הוא רואה שהוא מפיץ אוכל, הרי זו התעלמות מחסדו של האל הכל יכול . וממלוק ראה כאילו שולחן אדוניו יצא וברח כשהחיה ברחה. כשהגיעה לדלת היא הייתה שבורה, אז הוא הציע לו שאשתו של אדוניו מתה מאותו יום והרסה את כל מה שהיה לה, וזאת חובה, כי הוא ראה את השולחן עליו הוגש היה שבור . באשר לטיול : מסע נהדר שמשיג יכולת בו, ונאמר שהוא מסע אל מלך בעל משמעות רבה, וצובר יכולת ונוחות למי שמוצא אותו, כי זה המינרל של אוכל ואכילה. ….
…מגירת מזומנים אם אתה רואה מזומנים ופריטים אחרים במגירת המזומנים, המשמעות היא שההצלחה תעקוב אחריך בקרוב . מערכות היחסים הרגשיות שלך יפרחו מאוד . באשר לראות גרם מדרגות ריק, הוא מנבא אירועים עצובים וכואבים ….
…כלב אם חלמת על כלב פראי, המשמעות היא אויבים וחוסר מזל מתמיד . אם אתה חולם שכלב מחזר אחריך, זה אומר שפע רווח וחברים נאמנים . אם אתה חולם להיות בעלים של כלב בעל איכויות טובות, המשמעות היא שיהיה לך עושר יציב . אם אתה חולם שכלב משטרה עוקב אחריך, אז יתכן שתיחשף לפיתוי שמסכן את התמוטטותך. אם חלמת על כלבים קטנים, המשמעות היא שהמחשבות והתענוגות הבסיסיים שלך שייכים לסוג של מה בכך . אם אתה חולם על כלבים שנושכים אותך, זה מנבא על בן זוג בעייתי בנישואין או בעבודה . פירושם של כלבים רזים ומלוכלכים לכישלון בעסקים ומשמעותם גם מחלה בקרב ילדים . אם חלמתם על יריד כלבים זה אומר שמזל ישרת אתכם שירותים רבים ומגוונים . אם אתה שומע כלבים נובחים בחלום, זה מנבא חדשות בעלות אופי מדכא, וזו לא רק האפשרות שהחלום יבוא בעקבותיו קשיים . אם אתה רואה כלבים רודפים אחר שועלים וטרף גדול אחר, המשמעות היא פעילות יוצאת דופן בכל המקרים . לראות כלבים חמודים ומפונקים מעיד על אהבה למופע, וכי החולם אנוכי וצר אופקים . באשר לבנות, חלום זה מנבא את חוצפתו של האהוב . אם אתה מרגיש מבוהל לראות כלב שמירה ענק, המשמעות היא שתסבול מקשיים בגלל מאמצים לעלות מעל הממוצע . אם אישה חולמת על כך, היא תתחתן עם גבר חכם ואנושי . אם אתה שומע כלבים שואגים ושואגים, המשמעות היא שאתה נתון לחסדיהם של אנשים ערמומיים ותאחל לך בסביבה ביתית מטרידה . אם אתה שומע נביחות בודדות מכלב, זה מנבא מוות או פרידה ארוכה מחברים . אם אתה שומע כלבים שואגים ונאבקים, זה מנבא כי אויבים יתגברו עליך וחייך יתמלאו בייאוש . אם אתה רואה כלבים וחתולים בהסכמה לכאורה, ופתאום כל אחד מהם פונה כנגד השני, מגולל את ניביהם, ומתפתח מריבה ציבורית, אז תתמודד עם אסון באהבה ובתענוגות עולמיים אלא אם כן תצליח להרגיע את המצב . אם חלמת על כלב לבן ידידותי שמתקרב אליו, זה מנבא על עבודה מנצחת, בין אם ברמת הקריירה ובין אם באהבה . עבור ילדה החלום הזה מבשר על נישואים מוקדמים . אם אתה חולם על כלב רב ראשי, תנסה שיהיו סניפים רבים שיפעלו בבת אחת . הצלחה מגיעה תמיד על ידי ריכוז אנרגיות, וחלום זה צריך להיות אזהרה לאדם שרוצה להצליח בכל דבר . אם חלמת על כלב כלב, המאמצים שלך לא יביאו לך את התוצאות הקיימות, ומחלה קשה עלולה להתפרץ באיברים החיוניים שלך . אם כלב מטורף נושך אותך, זוהי אינדיקציה לכך שאתה או מישהו שאתה אוהב נמצאים על סף שיגעון . עלולה להתרחש טרגדיה איומה . אם אתה חולם שאתה נוסע לבד ושכלב עוקב אחריך, זה מנבא חברים נאמנים ופרויקטים מוצלחים . אם אתם חולמים על כלבים ששוחים, זה אומר עבורכם הרחבה קלה לאושר ולמזל . אם חלמתם שכלב הרג חתול בנוכחותכם, הדבר מעיד על התנהלות רווחית והנאה בלתי צפויה . אם כלב הורג נחש בנוכחותך זה מבשר בהצלחה ….
…עזרה במתן יד עוזרת לכל אדם בחלום מנבא שתזכה לתמיכה בניסיונות שלך לעלות למעמד גבוה יותר . אם מישהו יעזור לך, אתה תהיה במקום נעים וחברים אוהבים יהיו קרובים אליך ….
…ומי שראה שהוא עולה על ספינה למקום גבוה שלא ניתן היה לעלות על ספינה כמוהו, אז יש לו שני פנים שגרמו לאחד האינטרסים שלו, למעמדו הגבוה ולתהילה שלו בקרב העם, ואולי זה לא היה ראוי לשבח ….
…באשר לעלות, זה עבור המלך הגדלת הפאר והיציבות בממלכתו ועבור מי שמתחתיו אפוטרופסות ועבור מי שמתחתיו מתאים לו ללבוש אותה לשירות, ואולי זו הייתה הנחה של עבודה ובשביל מי שלא לובש אותה בדרך כלל אם הוא מהטורקים אז זה תהילה, ואם זה מאחרים, בין אם זה כללי או נפוץ, זה לא מזיק ואולי למישהו בתפקיד זה יש אישה טורקית, ו העלות היא ספציפית אותו ללא גזה. משני הצדדים שלהם אמרו שזה לא מזיק, וחלקם לא אהבו את זה בגלל שהיא לא לבשה לבד ….
…ומי שרואה שהוא מכר משהו לנפטר, אז זה עדות לעלות הדבר הזה ….
…אם בחלום יש מענה לציות, זה מעיד על כוח שמלווה אותו בהאשים, כי בזזי מסוגל לעלות על הציפור . אם יראה שהוא קורא להסוואה, הוא ישיג צבא קטלני מהחיילים הערבים המובחרים . אלבאזי הוא איש של יוקרה, גבריות וכבוד, ולמי שלוקח אותו יהיה בן . ואם הוא היה מאנשי האמירות, הוא זכה לסמכות . אם היא תעופף מידו ותשאיר את רגלו, רכושו ייעלם ונשאר זכרו, ואם משהו מהנוצות יישאר בידו, משהו מהמלך יישאר בידו . ובזזה שחט את מות המלכים ואת בשרם אכל הסולטן . ומי שראה בזזי על ידו והיה אחד מבני המלכים, הוא הגיע לסמכות, גם אם הוא וולגרי, הוא זכה בנשיאות וחשב לשבח בקרב העם . אם אלבאזי יהרוג בביתו, הוא ינצח כגנב . אם ראה גמל שנחת ביישוב, נכנסו אליו גנבים עם מספרם, ואם ראה שזמזם יוצא ממושבו הוא ליווה אדם שאוכל את האסור, או שהוא הסתתר בביתו . ואל-באזי מציין גנבים שחותכים בגלוי, ואל-באזי מציין תהילה ועוצמה, ניצחון על אויבים, השגת תקוות וקישוטים של ילדים ובעלים, ממלוקים ופילגשים, כסף יקר ובריאות, שחרור דאגות. , בריאות העיניים ושפע הנסיעות . אולי זה מעיד על מוות כדי להרוויח חיים, וזה מעיד על מאסר, הגבלה וסבל במסעדה ובמשקה . ומי שרואה שהבוזי נעלם ממנו, אז כוחו נעלם ממנו, ואם נשאר בידו חוטו, או משהו מנוצותיו, אז כוחו נעלם והכסף נשאר בידו כמו מה שנשאר בידו של הבוזי, ומי שרואה שהוא קנה זמזם לצוד איתו, אז הוא יהיה בעבודה, והוא נשלח אליו. עובדים שניתן להם כסף . ונאמר : מותו של הבאזר מעיד על חורבן הצוררים ….
…שמיים אם אתה רואה שמים בהירים בחלום, זה מנבא שתסע עם אנשים בולטים ותזכה בחסדם ומעמדך יעלה . אם השמיים מעוננים זה מבשר על אירועים לא נעימים ונקלע לצרות עם נשים . אם חלמת שאתה טס בשמיים עם פרצופים מוזרים ומכשפות ובעלי חיים, תהית לאורך כל החלום אם אתה באמת נמצא בחלום, זה מצביע על כך שכל הבעיות והכאבים החדים שמגיעים אפילו עד קהות החושים יכולים להיות מופחת על ידי מילה אחת, שהיא קנאה, ואז תסבול מקנאה במערכת היחסים שלך עם האדם שאתה אוהב וזה יוביל לזעזוע בכנות שלך . אם אתה רואה את השמים בחלום הופכים לאדומים, אז העתיד יביא איתו אירועים רבים, תהפוכות והתפרעויות . אם אתה רואה שמיים זרועי כוכבים, פירוש הדבר צרות ומאמצים רבים מעל לרמה האנושית לפני שתגיע לשיא השאיפה שלך . היזהר מאויבים בעסק שלך . אם אתה רואה שמים מוארים עמוסים בהמונים שמימיים, משמעות הדבר היא חיפוש רוחני נהדר, אך בסופו של דבר תיסוג לעבר הטבע לתמיכה וניחומים . סביר להניח שתתאכזבו גם ממזל . אם אתה רואה אנשים שאתה מכיר בשמיים, זה מנבא שהם עומדים לבצע מעשה פזיז בדרכך, ואחרים יהיו הסובלים התמימים . חלום זה מלווה בדרך כלל באסונות גדולים . אם עלית לגן עדן בחלום, לא תצליח ליהנות מהעמדה שהתאמצת להשיג, והכיף יסתיים בעצב . אם גברים צעירים חולמים לעלות לגן עדן באמצעות סולם, הם יעלו מהדרגות הנמוכות לאותן דרגות בולטות, אך הם לא יצליחו להשיג נחת או הנאה . אם אתה חולם שאתה בגן עדן ופוגש את ישו וחברים, תתמודד עם הפסדים רבים, אך אתה תאלף את עצמך לשאת אותם באמצעות הבנתך הנכונה את טבע האדם . אם אתה חולם על העיר השמימית, פירוש הדבר של טבע מרוצה ואדוק ושהמצוקה תגרום לך מעט נזק ….
…איתי, אם חלמתם לראות מעיים, הדבר מעיד על כך שאסון קטלני עומד לפקוד אתכם ויעלם, האסון הזה עם חבר . אם אתה רואה את המעיים שלך, פירוש הדבר שמצבים טרגיים סובבים אותך וכי מחלה לא תקינה תשפיע עליך באמצעות המגעים היומיומיים שלך עם אחרים המאיימים עליך . זה גם אומר אובדן פוטנציאלי עם הרבה צער . אם אתה חולם שאתה שם אותו על משהו וזה הופך לרדיאטור והטמפרטורה מתחילה לעלות וגורמת לך לדאגה רבה, אז בקש מאחרים לעזור לך והם מסרבים, זה מנבא אסון בלתי צפוי, וסביר להניח שזה יבוא בצורה של מחלה או סבל חסר סיכוי ותואשמו בפני אלה שהיו בעבר החברים שלך . אתה עלול למצוא בעיות לחלץ את עצמך מצרה לא מועילה ….
…בחלום היא גבר בודד ובלתי ניתן להריון, ולכן מי שרואה שיש לו מקל ביד, הוא יבקש את עזרתו של אדם מחושב שהוא צבוע, ושהוא מגיע לדרישתו, וכובש את אויבו . אם זה היה חלול והוא הסתמך על זה, אז הכסף שלו ילך, ואם הוא ראה שהוא נשבר והוא מושל שהודח, ואם הוא היה סוחר, אז אלוהים יעזוב את המסחר שלו . ואם ראה שהוא פגע בזה בקרקע, הוא היה מתגבר על בעל הנקודה שעליה הוא עומד, ומי שראה שהמקל התחלף, הוא מת במהירות, ומי שראה שהמקל שלו נשבר על ידי מחלה קשה, ומי שראה שהוא הולך על מקל, הוא היה נחוש לעלות על הספינה . והמקל מציין את הפקודה ואת האיסור והניצחון על האויבים ולהגיע למטרה . ואם המקל היה מעלים ירוקים שהצביעו על הפשטה, ואם הוא היה משקדים, הוא הצביע על היעלמותו, ואם זה מאפרסקים, יתכן שהוא מת בדתו . ואולי המקל מסמן נחש או קסם . ומי שראה שהוא היכה מישהו במקל, היה מורח עליו את לשונו . ומי שרואה שהוא היכה אבן במקל ומים פרצו ממנה. אם הוא עני, הוא מתעשר, ואם הוא עשיר, אז העושר שלו יגדל . אולי המקל היה אדם בעל רוח רעה, כי הוא מעץ, והעץ הוא אדם צבוע ….
…זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….